sobota, 11 października 2014

Podziel się kartką z Jagodzianką :-*

Pewna bliska memu sercu dziewczyna wkrótce kończy 18 lat. Jak każda nastolatka, czeka na ten moment
z utęsknieniem. Jedno ją odróżnia - dodatkowy chromosom, powodujący Zespół Downa.

Mam nadzieję, że party się uda - będę uczestniczyć z radością.

A do Was mam prośbę: Jaga marzy o tym, żeby z okazji 18 urodzin dostać duuuużo kartek z życzeniami. Pomożecie? Szczegóły na Jagodowej stronie.

Na imprezę udało mi się przygotować 44 zaproszenia:









4 komentarze:

Unknown pisze...

nie wiedziałem , że moja kreacja tak się spodoba i zdjęcie trafi na kartki urodzinowe : D

Kinia pisze...

Cudowne, a zdjęcie obłędne. Może i ja znajde chwilkę aby przygotowac i wysłac karteczkę :) Wszak jeszcze chwilkę czasu zostało ;)

magin pisze...

Dołączę na 100% a nawet na 200% - i kartka poleci do uśmiechniętej Jagodzianki :)
ps. mój młodszy o rok brat również z dodatkowym chromosomem w sierpniu skończył 38 lat :)
pozdrawiam

barbaratoja pisze...

Jagódkę znam od wielu lat.
Myślałam,że 18-tkę ma już za sobą, bo powiedziała mi latem,że jest dorosła ;-)