niedziela, 1 stycznia 2012

Moherowy berecik

Pierwszy noworoczny projekt już za mną. Zaczęłam tę czapkę wczoraj, skończyłam dziś. Było trochę komplikacji, bo opis w gazetce był tak skomplikowany, że nawet doświadczona koleżanka nie była w stanie mi pomóc. Pokombinowałam, poprułam, poprawiłam i jest:





Kolor najbardziej podobny do rzeczywistego na pierwszych 3 zdjęciach. Szydełkowałam z włóczki z dodatkiem moheru, w kolorze malinowym. Nieco odbiega od pierwotnego projektu, ale jestem całkiem zadowolona.

Teraz pracuję nad mężowską czapką. Nie odważyłam się robić jej "na okrągło", więc w zasadzie zrezygnowałam ze schematu. Zobaczę, co mi z tego wyjdzie.

Pozdrawiam i życzę twórczego roku 2012 :-)

2 komentarze:

Lucyna pisze...

Bombowy ten berecik. Owocny wieczór to był - w kolorze maliny ;)

Szczęśliwego Nowego Roku i zapału do realizacji kolejnych projektów :)

Izabela pisze...

Rewelacyjnie wyszedł!