piątek, 17 lutego 2012

Wyzwanie Szuflady

Ostatnio postanowiłam nieco ozdobić swoje ogromne szare torbiszcze, z którym zazwyczaj chodzę do pracy. Torba jest naprawdę duża - mieści 10 książek w formacie A4, wypchany piórnik, telefon i milion innych drobiazgów.

Uszyłam "dyndadełko" dla torbiszcza i do kompletu breloczek do kluczy. Zgłaszam je na Wyzwanie Szuflady pod hasłem "Podaruj coś swojej torebce". Wykorzystałam lnopodobną tkaninę zasłonową, własnoręcznie wydzierganą kordonkową peonię, bawełnianą koronkę i szare perły.

Oto moje wytwory:
"Dyndadełko" jeszcze solo:


I już z nową właścicielką:






 Breloczek do kluczy:




5 komentarzy:

Modrak pisze...

Piękna ozdoba torebki!
I breloczek do kompletu.
Dziękuje za udział w Szufladowym wyzwaniu.

Izabela pisze...

Piękna ozdoba :)

Licho_Nie_Spi pisze...

Wspaniały komplet i piękny prezent dla Torebki.
Pozdrawiam szufladowo!

Alicja pisze...

Cudo!
bardzomniesiępodoba, O!

Unknown pisze...

Świetne ozdoby! Dziękujemy za udział w wyzwaniu szuflady ;o)